mandag den 4. juli 2011

A step into the unknown - nu uden fast arbejde

Nå - det gik vidst ikke så godt med rækkefølgen. En rejsebeskrivelse er på vej - og har, må jeg indrømme, været på vej længe - men for at undgå alt for meget ballade i datoerne, sender jeg 'hverdagen' på gaden nu. Ideen er, at historien tager sit udspring en gang i midten af april og fortsætter frem til idag..

Settingen er et eget, selvoplevet "Dagpengeland", som er det land, jeg befinder mig i netop nu  - dog både mindre tragisk og mindre morsomt end Lau Aaens oprindelige dagpengeland, et tåkrummende og nedværdigende forløb hos ålborgensiske Integro. For ærlig talt - så meget som jeg har grint og grædt over dennes blog, og været imponeret over ideen, så har jeg simpelthen ikke tålmodigheden til at gentage succesen. Så jeg tager kampen op, kommunen vs. (stædig og irriterende) ledig akademiker. Foreløbig i hvert fald.

Nå, here goes - i 3 hovedafsnit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar